Helgen över...

...och den har varit okey. Inte helt efter planering eller förhoppning men så kan det vara mellan varven. Bara att lägga det bakom sig och hoppas att nästa helg blir bättre.

Men nu är det tillbaka till en ny arbetsvecka. 
Idag känner jag mig inget vidare. Har lite feber (upphöjd temp) och är fruktansvärt trött då natten varit lång med många uppvak. 😑
Men bara att bita ihop och göra det bästa av dagen!
I kväll hoppas jag på en lugn kväll i soffan...men då dotterns rum ser ut som om en bomb slagit ner så lär jag få tjöta på henne om att plocka iordning. Och så ska det läsas läxor mm...
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback