Lugnt hemma!

Kvällen var väldigt lugn. Jag tvättade alla Emilias kläder och hängde på tork och så pratade jag med lilla mamsen i telefon...läääänge! ❤ 

Sen hade vi fredagsmys. Igår började vi med att spela 5 omgångar med UNO.
Sen var liten trött så hon la sig och spelade lite innan hon somnade så vi andra kollade film. Gubben valde någon som hette Birdman...
...vad den handlade om...ja det har jag ingen aning om...jag och Juliette somnade så inom en timme stängde de av, Juliette gick och la sig och valde någon udda Fury film.
Men den stängde de av efter 4min då den tydligen var skitkass (helt löjlig med andra ord) 
Så istället valde de Fury med Brad Pitt. :-)
Men ja...jag har ingen aning om vad den handlade om heller då jag tvärdäckade...igen...och jag tror Theodor somnade också för inom en timme stängde maken av och vi gick och la oss.
Ja..det var väl en trevlig fredag med mycket mys?? 😂😂😂😂😂
Så typiskt oss! Alltid så jäkla trötta.
Men nu är det en ny dag och jag tänker ta det jäkligt lugnt. Förutom mina vanliga måsten med tvätt, mat, disk, dukning mm...
Men annars inga planer. Sonen ska jobba så han lär vara borta ett par timmar. Liten skulle följa med så det kommer bli tyst här hemma. 😜
Så hoppas ni får en lugn och trevlig lördag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback