Mörkt...

...ute nu och det innebör att kvällen är här och den här helgen lider mot sitt slut. 😦

Semlorna var jätte goda! Barnen fick med nutella medans jag och maken åt klassiska med mandelmassa i! *slurp*
Snart kommer lilltjejen hem, då ska hon städa, fixa med sin rena tvätt och duscha. Och medans hon gör detta ska jag själv påbörja middagen. Nachos!! 😆
Det ska bli gott! 
Sen är det bara en omgång med tvätt som ska i torktumlaren och så måste jag koka pasta till min matlåda innan jag själv kan ta en dusch och slappa resten av kvällen i soffan. Försöka slappa i alla fall. Har så jäkla ont i svanskotan efter pulka åkningen. När jag och maken åkte slog jag u den rejält..och ja...det känns lika rejält nu med. Ska bli intressant och se hur den känns imorgon. 😜😂
Men nu säger jag Hej Svejs så länge. 😊

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback