Nedstämd!

Hade en sån bra dag på jobbet igår. Det var rätt lugnt, men hade ändå att göra, så slapp stressen. *skönt*

Jobbade med chefen för att fixa de sista frågorna i pärmen och sen checka av alla frågor i listan under ett möte med min lärare. Fick då även nya frågor. Så i den här takten..ja då är jag snart klar med pärmen! 😆
Tror de resterande blir efter nästa möte så det verkar lovande. 😁
Blev sen hämtad av familjen och åkte på intervju/infomöte med Theodor på SDR. Och redan på fredag kommer första lasset med reklamen så till helgen börjar han extra jobba. 😄
Är så stolt över honom, hans ansvarstagande, vilja och initiativförmåga! ❤ 
Väl hemma kommer bomben som verkligen förstör hela dagen. Den som började så bra. Den som kändes så bra. Men nä..den känslan fick inte vara kvar. 😣
Maken har nämligen blivit uppsagd...pga arbetsbrist...hur FAN det nu går ihop när de ligger efter med beställningsjobb och enligt de andra snarare skulle behöva fler svetsare.  
Men enligt framtidsberäkningarna så finns det inte jobb för honom (eller de andra två), men varför säga upp nu när de är överhopade med jobb övergår mitt förstånd! 😢
Och efter de sista åren med uppsägningar och strul känns det som om det aldrig kommer bli helt bra. 
Så gårdagens slutade inget vidare och mitt humör är skit!
Och det är ju inget emot hur min älskling känner det. Han trivdes så bra. Det var bra pendlingsavstånd och han kom hem varje dag. *så skönt*
Arbetslös vill han ju inte vara så nu vet man inte vart det bär av...och inombords hoppas jag verkligen att han stannar hemma men här finns det ju inga jobb. 😢
Jaja...måste försöka skaka av mig de känslorna och tankarna som snurrar inom mig. Har en lång dag på praktiken och ett dåligt humör kommer inte göra någonting bättre...eller lättare. Men just nu är ALLT bara skit känner jag!
Tack för mig! 😢😢😢😢

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback