Snart sova 😮

Var en bra dag pĂ„ jobbet, trots att dagen gick vĂ€ldigt lĂ„ngsamt. Men sĂ„ kan det vara mellan varven. 😉

Dock gick lunchen fruktansvĂ€rt snabbt. Vi hade alla skitkul med en hel del roliga kommentarer och prat. Vi skrattade alla lika gott Ă„t varandra. *hĂ€rligt* 😂😂😂
Och bussen var i tid idag, sĂ„ jag var tillbaka uppe pĂ„ parken redan runt 16.50. SĂ„ gick för att möta lilltjejen. Jag hann Ă€nda till Konsum, dĂ„ passade jag pĂ„ att leta efter mentolhylsor eftersom underbara Claes har varit snĂ€ll och köpt tobak samt rullmaskin Ă„t mig, och kom förbi och lĂ€mna detta idag en snabbis! En liten bonus jag inte rĂ€knat med var en 200 pack med mentolhylsor! TACK vĂ€nnen! ❀ 
SĂ„ nu ska jag börja rulla egna cigaretter igen. Lite för att dra ner kostnaderna (blir vĂ€ldigt stor skillnad), men mest för att försöka dra ner radikalt pĂ„ antalet jag röker per dag för att förhoppningsvis kunna sluta framöver. SĂ„ jag har inga planer pĂ„ att rulla mĂ€ngder och ha liggandes. Utan planen (nĂ€r jag Ă€r hemma i alla fall) Ă€r att rulla först nĂ€r jag ska röka. Orkar jag inte rulla (med sĂ„nt Ă€r jag vĂ€ldigt lat plus att de flesta brukar gĂ„ sönder för att jag antingen packar för hĂ„rt eller drar för fort) sĂ„ kan jag heller inte röka! *smart va * 😜
HĂ„ll gĂ€rna nĂ„gon tumme för att det gĂ„r som jag planerar och vill tack! 👍👍👍👍
VĂ€l hemma spelade jag lite pĂ„ mobilen och lillen kollade pĂ„ barnkanalen och tog det lugnt. Hon Ă€r lite trötter. ❀
Sen tog vi itu med alla mĂ„sten sĂ„ vi började med att lĂ€sa veckans lĂ€slĂ€xa tillsammans. NĂ€r hon lĂ€ser ordentligt och faktiskt koncentrerar sig Ă€r hon jĂ€tte duktig. Men det mĂ€rks att hon Ă€r trött för det blir gĂ€rna lite flamsande och överspelande under tiden. ❀
Efter lÀxan var det dags för kvÀllsmat. Vi var bÀgge jÀtte hungriga sÄ det blev lite lyxigare kvÀllsmat dÄ vi gjorde toast, med ost, skinka och massor av kryddor! *slurp*
Sen var det kvĂ€llsbestyr med hĂ„r, tĂ€nder, vĂ€ska mm...och nattning sĂ„ klart. Idag blev det dock ingen sagostund dĂ„ klockan drog ivĂ€g. IstĂ€llet flamsade en vĂ€ldigt trött mor och dotter över fiskmunnar! 😂😂😂
Jag rĂ„kade göra en utan att tĂ€nka mig för och hon blev vĂ€ldigt fundersam över hur sĂ„ försökte lĂ€ra henne att man mĂ„ste slappna av och suga in kinderna mellan tandraderna. ..hahaha...hur lĂ€tt Ă€r det att slappna av nĂ€r man mĂ„ste dĂ„? För oss...inte ALLS! 😆
SĂ„ istĂ€llet skrattade vi bĂ€gge sĂ„ tĂ„rarna sprutade. Är sĂ„ hĂ€rligt att flamsa med henne! ❀ 😂😂😂😂😂😂😂
Sen somnade hon snabbt sÄ jag har tagit kvÀllen till lite egentid. En lÄng skön dusch dÀr mycket nedstÀmdhet och trötthet fick en chans att rinna av mig! *underbart*
Efter duschen var jag pĂ„ Ă€nnu bĂ€ttre humör sĂ„ tog mig mer egentid genom att fixa naglar, ansiktsvĂ„rd, fotvĂ„rd och lite annat smĂ„tt och gott. Det kĂ€nns underbart och till helgen mĂ„ste jag ta mig mer sĂ„n tid och göra en ordentlig manikyr med nagelband och hela kittet. Med mitt arbete sĂ„ Ă€r det vĂ€lbehövligt dĂ„ allting Ă€r torrt, trasigt och frasigt. 😕
Och nu sover alla barnen. Jag Ă€r varm, renskrubbad och avslappnad sĂ„ ska passa pĂ„ att smörja min svanskota och sen krypa ner under tĂ€cket och sova. Behöver samla mycket krafter inför morgondagens monsterpass pĂ„ jobbet. 
SÄ jag hoppas ni alla haft en bra dag och att ni fÄr sova riktigt gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback