Snart...

...är helgen här igen. Veckorna springer på snabbt trots att jag tappat gnistan lite de senaste dagarna. Känns jätte jobbigt då jag normalt är rätt så glad av mig. 😕

Men det är bara att bita ihop och kämpa mot ljuset i tunneln så hårt jag bara kan och samtidigt hoppas att mitt "nedåt fall" inte ställer till det för mina framtidsplaner.
Idag är det onsdag och jag är fortfarande trött. Min svanskota värker fortfarande. Men värst är det när jag kommer åt den, böjer mig eller gör lyft. Så jobbet är en pina efter en stund (smörjer så gott jag kan) och nätterna är hemska mellan varven. Men det är okey   för jag vet att det kommer gå över och jag har varit med om mycket värre smärtor innan. 😜
Detta får bli ett kort inlägg då jag måste väcka lilltjejen och få i mig frukost. Det är snart dags att dra till jobbet för ännu en dag med bröd, ordrar, varor och härliga arbetskollegor! 😆
Tur de är så härliga där nu när man känner sig lite nere. För det förgyller faktiskt "den trista vardagen" så själva dagarna känns lite lättare. 
Jag önskar er en toppen fin onsdag och njut av vad livet så gott det går. Det är trots allt för kort för att slösas bort! ❤ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback