Som jag skrev...

...tidigare så har mina kära barn ätit som monster den sista veckan. Vilket märktes rejält nu när jag plockade i kylen. I morse ekade kylen tom så när som på det i dörren, lite smör, någon mjölk, liten skvätt fil och frukt samt några ägg och en ost. Allt...precis ALLT annat var helt slut! Så snabbt har aldrig en normal veckohandling tagit slut...inte så slut! 😕

Men nu ser kylen såååå mycket bättre ut! Den ser helt enkelt ut som...vanligt! Som den ska göra och som den nästan alltid gör. Ja jag skriver alltid...för ibland händer det att den ekar väldigt tomt...som exempelvis efter jul och födesledagar när man haft så mycket annat i kylen att man inte haft plats för allting till den normala handlingen. 😜
Men nu ska jag bara invänta tvättmaskinen...ska kolla hur lång tid det är kvar...sen ska jag ringa lilla mamma! ❤ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback