Somnade visst...

...en stund på soffan. Inte direkt...men när de värsta magsmärtorna började dola av. Det var skönt för då slappnade jag av ordentligt så nu är nästan alla smärtor i magen helt borta. Bara lite efterdomningar kvar! 😓

Snart kommer lilltjejen hem. Blir gött...då kan jag krama henne massor! ❤
Vet inte om ni kommer ihåg, men när lilltjejen fyllde år så fick hon biobiljetter av oss, till en förhandsvisning av Big Hero 6!?
Innan man gick in i biosalongen så hade de rullat ut "röda mattan" samt anlitat en fotograf som tog kort på dem. Min lilla sötnos ville dock inte ta ensam så jag satt med henne. Och idag fick jag den bilden skickad på mailen...och måste säga att jag är riktigt nöjd med den! 😆
Jag längtar tills själva fotografiet kommer...för då ska jag fixa en snygg ram och sätta upp det så alla kan se det. Inte ofta jag är nöjd med bilder (som jag själv är med på) men denna gillade jag skarpt! 
Vad tycker ni...är hon fortfarande lika lik mig som när hon var mindre...eller vi bägge var mindre?
Ja..jag kom just på att många av er kanske inte sett bilder på oss när vi var små. Så här kommer en som jag la ut på fejjan för jätte länge sen. .det var dessa som fick mig att se alla likheter som alla andra redan hade sett! 😜
Kanske inte världens bästa på lilltjejen. Men hon är (och har alltid varit) så förbannat aktiv så många gånger svårt att få "bra" bilder på henne. ❤
Älskade lilla unge! Jösses vad jag älskar dig och "alla dina personligheter"! ❤  😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback