Sov så gött..

...på soffan efter maten. Skönt var det men ändå tråkigt när man är så trött för det mesta. Men någon gång går det säkert över. 😉

Vi har spenderat resten av eftermiddagen hos Kimmy och Jennie. Lite prat mm. Skönt att komma hemifrån en stund. Speciellt då jag pendlar mellan jobb och hemmet. Något annat hinns sällan med. 
På väg hem gick dotterns skor sönder...igen...så imorgon måste vi ännu en gång åka och köpa nya. Fattar inte att hon sliter så förbaskat på sina kläder!?
Jaja...så är det. Bara att bita ihop och göra det bästa av allting. 😊
Sonen drog till en kompis och maken satte sig vid datorn direkt när vi kom hem så själv ska jag stoppa något litet i magen och sen vet jag inte vad jag ska hitta på...hade ju lovat familjen semlor idag, dock för mig själv och utan deras vetenskap, men nu tycker jag klockan är lite mycket och så mycket godis de moffar i sig så får faktiskt semlorna vänta tills imorgon! 😜
Önskar er en trevlig lördagskväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback