Sovit okey

Inqtt vaknade jag bara två gånger så är i alla fall lite piggare idag än igår. Och jag smörjer min stackars svanskota flrra gånger om dagen i en förhoppning om att det ska lindra tillräckligt. 

Det märks att det hjälper lite så det är bra. Bara hoppas det hjälper fullt ut snart. Speciellt då det är jobbigast när jag rör mig och efter gårdagens miss på jobbet vågar jag inte ta någon värktablett för att kombinera med heller. 😯 
Jag vill ju vara på jobbet! Vill inte åka hem pga dumma magsmärtor. Jag trovs där med arbetet och människorna! 😆
Så idag ska jag inte ta någon värktablett! Då får jag hellre gå lite konstigt och samtidigt bjuda på mig själv när de andra fnissar! 😂😂😂
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Dagen börjas med kaffe som vanligt. Lilltjejen är redan uppe och klär sig. Morgonpigg liten tjej denna veckan tror jag. ❤
Och snart får det lov att bli frukost och kläder för min del. Och smörja "rumpan" så klart! 😜
Sen är det jobb ich ikväll när jag kommer hem blir det fika med bästa Malin! 😃
Sen är det kväll! 
Önskar er alla en toppen dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback