Torsdag...

...och inget monsterpass idag då jag har obligatorisk skoldag i eftermiddag.

Så ska bara åka till jobbet och fixa med mitt morgonbröd och nya ordrar inför imorgon samt lördag. Sen blir det att byta om för att dra mig mot stan för lunch innan skolan börjar. 
Sen blir att att åka hem till familjen. Sonen vill säkert ha hjälp med att sortera reklamen och min stora dotter vill säkert färga håret redan idag. ❤
Själv färgade jag mitt igår. Rött och svart. Vid utväxten...ja där blev det rött. Resten mycket mörkare....
Ska försöka fixa en bild sen för er som vill se resultatet. 😆
Nu mer kaffe och kolla över dotterns skridskor, frukost, koka varm choklad och sen kläder mm..vill nog inte åka till jobbet i endast linne och trosa. 😂😂😂😂
Ni får ha en finfin dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback