Utelek!

Jag och pojkarna valde att gå ut till Emilia och maken för lite lek i snön. Så en hel del mulande och snöbollskrig blev det och in kommer det 5 snögubbar! 😂😂😂😂

Värst snöig var nog David. Jösses vad jag fick borsta av honom innan han gick in samt slänga alla hans kläder i torktumlaren och ställa skorna i skotorken! 😂😂😂😂😂😂😂😂
Roligt var det. Men är allt skönt att vara inne igen då det fortfarande snöar en hel del ute så inte så sär skönt att vara ute länge. 😐
Så varm oboy och kaffe har jag och David njutit av tillsammans med ett litet mor-och-son samtal. ❤
Nu vet jag inte vad man ska hitta på. .men funderar på att krypa upp i soffan en stund och bara slappa. 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback