Ännu en arbetsdag slut!

Och man hemma från jobbet, sen ca 30min tillbaka, tidigare då älskling var snäll och hämtade mig. 👄

Så nu har vi smaskat semla, som jag köpte med som överraskning åt honom, och så fick han självklart mer paket!
Så idag har han fått två par svarta mjukisbyxor och ett presentkort på Stadium av mig. Sen fick han ett USB-minne och grattiskort av barnen. En present till kommer, men posten har dummat sig så den blir lite sen...typ redan nu en vecka liksom. 😕
Och så hade jag förberett födelsedagsfika så min älskade familj har gottat sig med kladdkakemuffins, grädde och dricka på eftermiddagen! 😃
Vi passade även på att disskuterat helgen lite medans vi fikade på semlorna nyss. Det ska bli spännande att se vad den har att erbjuda! 😆
Grattis igen älsklingen min! ❤ 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sen är jag väldigt glatt överraskad! Medans jag slitit på jobbet i 12 timmar, därmed varit hemifrån totalt 13,5 timmar idag, så har barnen städat sina rum samt dukat fika till älsklingen! *så duktiga*
Och min älskling har städat hela lägenheten! 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jösses vad GLAD jag är över detta! Och väldigt TACKSAM! Tack min älskade familj för all hjälp idag. Ni sparade mig massor av tid imorgon! Älskar er av hela mitt hjärta! ❤ 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
På jobbet har det gått i ett. Började dagen att gå igenom brödet, prissänka de med kort datum, krossa de som gått ut, fylla på med det nylevererade. Här räknas även semlor och bakelser in. Idag blev det lite extra då en annan kille var sjuk så fick även fixa fyllda baguetter och färdiga sallader. 
Fick även skapa order IO från ett annat företag, klicka in alla leveretade varor samt krossa returerna och sen självklart signera följesedlar.
När jag var klar med detta var det dags att kolla följesedeln, så allt var med för att sen lägga nya brödordrar...både för imorgon och lördag!
När jag var klar med detta var det bara att hugga in på alla varor som precis kom. Så innan lunch lyckades jag tömma 1,5 lastpall helt själv. Och efter lunch var det bara att fortsätta så lyckades tömma 1,5 lastpall till helt själv. Sen blev det kasda i ca 2 timmar innan jag hjälpte en kille att "städa" lagret och tömde då en lastpall till då jag flyttade om (sorterade) kaffe och chips på egna vagnar (som de andra ansvariga tar hand om, samt det nya tvättmedelssortimentet till en egen vagn då chefen ska fronta in allt detta i hyllorna. 
Sen fick det bli en matpaus, för jösses vad hungrig jag var. Efter maten tog jag hand om morgondagens Bake-Of, så fick fylla tre rullvagnar med plåtar med allt färskt bröd som ska bakas imorgon bitti inför försäljning. Och det behövs då vi idag har sålt mellan 450-550 halvbaguetter (enbart)! Det andra har jag ingen direkt koll på. 😜
Sen var det bara en timme kvar. Så flamsade med cheferna samtidigt som vi rensade kontortet. Efter storrensningen så torkade jag rent alla ytor samt golven. Och detta var jag klar med strax efter 20, så då var det bara att skölja ur städgrejorna och ställa tillbaka städvagnen för att sen byta om och packa ihop mina saker för att åka hem! 😆
Bjuder på en härlig snöbild som visar vad man möttes av när man kom fram till jobbet imorse. *härliga vinterland*
Ja...detta var min dag! Som sagt...en fullspäckad dag med massor av jobb. Så inte konstigt att jag är sliten och trött nu. 😵
Så med detta säger jag tack för mig och önskar er alla en god natt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback