Dagen gick fort!

Försökte vila lite under förmiddagen, men det gick inte så jätte bra då jag hade väldigt svårt att koppla av. Så valde att strunta i det och planera lite mer inför de kommande födelsedagarna istället. Och jag tror faktiskt jag börjar komma någonvart med mina planer, fynderingar och tankar. *spännande*

Sen blev det att fixa dagens middag. På lenyn idag stod det kycklinggryta med ris. Den blev lite salt men det var gott ändå!
Och gjorde en riktigt bra veräkning matmässigt då den räckte till 6 personer plus 5 matlådor  (3 till maken och 2 till mig)! 👍
Efter maten blev det att ta hand om bord, bänkar och disken. Jösses...den där diskmaskinen får gå för jämnan känns det som.
Och sen blev det avkoppling för min del med ett fotbad ich underbar fotvård av snälla svärmir. Så än en gång känns fötterna babylena och har slutat klia! *såååå skönt*
Tack snälla svärmor för hjälpen! Är guld värt att få koppla av ibland och slippa "slita" med dem på egen hand! ❤
Innan svärmor pkte hem fick det bli lite kaffe och småprat om de kommande födelsedagarna. Håller fortfarande på ich luskar ut vad dottern kanske önskar sig mer. Så får vara glad över att makens presenter är delvis inköpta och resten i alla fall färdigplanerade!
Sen har jag spenderat tiden i soffan framför en film som gick på tv:n. "Det är aldrig försent Larry Crowne" med Tom Hanks och Julia Roberts. Riktigt mysig film och väldigt skön att koppla av till en mörk söndags eftermiddag! 👍
Och nu är det dags för kvällens bestyr med lilla dottern. Kvällsmat, dusch, hårvård och tandbård innan det är dags för godnatt saga och sova.  När detta väl är avklarat ska jag sätta mig och börja skriva inbjudningskort till henens kommande varnkalas och sen ta hand om mina naglar lite. De behöver lite uppnärksamhet och en liten uppfräschning! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback