Dagisnivå...

...på mig här hemma nu! 

Är så trött så jag skrattar åt precis allting! 😃
Sen att min älskade systerdotter lägger ut "mongo" filmer på fejjan gör fasiken inte saken bättre! 😂😂😂😂😂 Skrattar fortfarande, så illa att jag tror jag kissar på mig snart...och inte sjutton har jag vett att sluta titta heller! 😂😂😂😂😂
Jaja...så kan det vara efter en "hård" dag på praktiken med ansvar för allt skräp som skulle slängas! Men nu är det gjort så massor av nyfunna golvutrymmen på lagren! 😆
Väl hemma har det också gått i ett. Först med att plocka och fixa lite. Sen läxläsning med lilltjejen. Hjälpa stora dottern med unikum (inför det kommande utvecklingssamtalet) samt hjälot henne att återställa och ominstallera hennes mobil, fixa med rena tvätten, slänga igång en ny maskin med tvätt, sopor, disk, rengöra bord och bänkar, rensat kylskåpet, hjälpt liten att packa gympakläder, nattat lilltjejen och ätit mellanmål. *pust* 😥
Nu ska jag bara vänta på att tvättmaksinen blir klar så jag kan köra igång en torktumling innan det dår bli en lång, varm och avkopplande dusch för att sen svita om till pyjamasen och krypa ner under täcket med ännu ett mål mat! 
Är så fruktansvärt hungrig, oftare, nu för tiden. Så ofta att det är ett rent under att jag inte går upp i vikt igen. Men misstänker att det beror på att jag bara är hungrigare under arbetsveckorna och inte alls lika nycket under helgerna. Så måste förbränna något fruktansvärt mycket på praktiken! 😆😆😆😆😆
Nä!
Maskinen snart klar så iika bra att avsluta och påbörja matlpdan inför imorgon. Är inte sugen på någon av matlådorna jag har färdiga i frysen så tänkte fixa en god sallad istället! *slurp* 🍴
Längtar redan efter lunchtid imorgon! 😜
Jaja...Hoppas ni alla haft en superbra dag! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback