God morgon 😊

Skulle skriva igĂ„r kvĂ€ll men...ja...jag dĂ€ckade. đŸ˜”
Vi sĂ„g i alla fall en film som hette "Tad The Lost Explorer" med barnen igĂ„r. Och den var faktiskt helt okey. Och alla barnen tittade och hade roligt sĂ„ det kĂ€ndes bra. ❀
Vi var klara vid 21.30 sĂ„ flickorna gjorde sig klara för natten. Juliette gick ner och kollade film pĂ„ sitt rum och Emilia gick in pĂ„ sitt för att göra nĂ„got den sista stunden. Är ju viktigt att inte lĂ€gga sig tidigare Ă€n vad man mĂ„ste. 😜
Men vet inte vad som hĂ€nde. En stund senare kollade vi henne, just för att natta henne, och dĂ„ lĂ„g hon dĂ€ckad pĂ„ mage och sov! Hon var inte trött...nĂ€nĂ€! 😂
Och sjĂ€lv mĂ„dde jag inget vidare. Fick skakningar och frös som attans efter nĂ„gra godisbitar och en vĂ€rktablett. Huvudet bankade sĂ„ jag la mig pĂ„ soffan för att invĂ€nta ett normalt beteende. Men totaldĂ€ckade fram till 23.30. 😕
DĂ„ hade jag fortfarande skakningar men frös inget, istĂ€llet hade jag hjĂ€rtklappning och svettades som attans. MĂ„dde verkligen inget bĂ€ttre alls. Och insĂ„g ju att det var 11.5 timmar sen jag Ă„t nĂ„gon mat! *borde skĂ€mmas* 😣
SÄ fick vÀrma en panpizza, just för lite fett, och direkt försvann skakningarna, hjÀrtklappningen och svettningarna. Men började frysa som satan istÀllet. SÄ vad hÀnder? Jo! Lite vÀrme frÄn teddyplÀden och jag dÀckar igen! *suck*
Maken vĂ€ckte mig vid 1-1.30 tiden sĂ„ dĂ„ gick vi ner och gjorde oss iordning. 
Trodde verkligen inte att jag skulle kunna somna dĂ„ jag sovit större delen av kvĂ€llen pĂ„ soffan. Men inom 15min sov jag och vaknade nu vid 6.40! *utmattad eller vad* 😮đŸ˜Č
Och nu? Ja jag har ju sovit totalt nĂ€stan 9timmar sĂ„ jag mĂ„r bra (förutom min nĂ€sa som vĂ€grar bli normal) och kĂ€nner mig faktiskt pigg! 😆
Tycker dock synd om min Ă€lskling som sĂ„ gĂ€rna ville se en film eller serie med mig igĂ„r...det gick ju inget vidare. SĂ„ Ă€r tur jag kĂ€nner mig pigg idag sĂ„ kan han och jag mysa sjĂ€lva ikvĂ€ll istĂ€llet! ❀
Annars sÄ blir det en lugn dag. Vi har inga planer, bara sonen som Äker med sin pappa till Kumla.
Men det har snöat ute, och jag tror det fortfarande snöar. SĂ„ kanske blir att vi fĂ„r Ă„ka och fixa med dotterns skidor hon fick i julklapp och sen lite utelek om vĂ€dret Ă€r okey. ❄⛄
Utöver detta blir det annars bara att stĂ€da lite hemma. För en gĂ„ngs skull har barnen skött sig bra under veckan sĂ„ behöver inte plocka och greja utan mĂ„ste bara dra över med dammsugaren och skura, detta Ă€r ju sĂ„nt som alltid behövs oavsett! â˜ș
NĂ€!
Nu har jag suttit med detta i nÀstan 45min. SÄ ska ta och avsluta och fixa mig kaffe!
Och se om man kan fĂ„ lite morgonmys med lilltjejen som har kommit upp! ❀
Man fick sĂ„ mycket mer mys nĂ€r de var mindre. Mycket sitta i knĂ€, kramas och gosas. SĂ„ nu fĂ„r fasiken Claes och Sandra komma snart sĂ„ jag fĂ„r gosa ordentligt med Ă€lskade lilla Rebecca!!! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Önskar er alla en riktigt bra lördag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback