God morgon...

....eller kanske god förmiddag! 😜

Jag vaknade vid 5 men lyckades somna om och klev sen inte upp förrän närmare 9 tiden! *sååå skönt*
Bkev frukost innan tjejerna gjorde sig klara för att gå till farmor, de ska bämligen sova där inatt,  så för en gångs skull har vi bara ett barn hemma. Så tänkte: Vi går på bio, en tidig, för då klarar han sig lätt själv hemma. Men! Självkkart är alla "bra" typ fullbokade så tror vi får strunta i det. Det är ju typiskt! 😢
Men men...det kommer väl fler gånger...kanske tar ett par månader innan men någon gång kommer en ny chans! 😜
Annars har jag inte gjort så jätte mycket utan håller på och tvättar och har precis gjort mig klar för en biltur till Ica för att inhandla tvättmedel (barnen glömde meddela att allt var slut) samt tandkräm till maken då vi inte hade just hans sort på jobbet. 
Sen ska det fixas mat och maken ska ev till en komois och umgås lite så själv kommer jag fortsätta tvätta här hemma och annars bara ta det lugnt...leka lite med marsipanen då den behöver färgas plus att jag ska försöka modellera små filly hästar till dotterns födelsedag nästa helg! *spännande*
Kanske slå in lite presenter när lilltjejen ändå inte är hemma...annars har jag inte en aning om vad man ska hitta på!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback