God...

...morgon? Nja...snarare förmiddag. Åter igen vaknade jag för att sen somna om till 10. *suck*

Får jag inte bukt på detta snart kommer jag vara snortrött på praktiken till veckan när jag börjar igen. 😣
Jaja..har ju några dagar på mig så än är inte hoppet helt ute. 😜
Så...vi har precis ätit frukost, fixat med disk och sopor. Sonen duschar, flickorna spelar surfplattor, maken sitter vid datorn och själv sitter jag här med lite kaffe och en cigg.
Snart dags att torka rent bordet och göra sig iordning för att åka till Ica och veckohandla samt låta barnen köpa lördagsgodis. ☺
Resten av dagen blir det väldigt lugnt så vi inte har några planer. Solen skiner lite ute så man kanske kan försöka komma ut lite sen. 
Ska väl fixa middag sen. Lasagnette står det på dagens meny...men är inte direkt sugen på det till lördagsmiddag så funderar skarpt på att byta med morgondagens meny...bakpotatis med kycklingröra. Detta känns mer som en rolig lördagsmiddag! Och lasagnette känns mer som en söndagsmiddag! 😉
Eller vad tycker ni? *hjälp*
Jaja..har inget vettigt att skriva så önskar er en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback