Happy Morning! 😁

Varit vaken ca en timme och dĂ„ tagit det vĂ€ldigt lugnt med att ta fram recept, spelet pĂ„ mobilen och fixar kaffe. SĂ„ nu sitter jag hör och chattar med hĂ€rliga vĂ€nner över mitt morgonkaffe tillsammans med morgonciggen! 😆

En av vĂ€nnerna jag chattar med Ă€r gravid och nĂ€r vi firade nyĂ„r tillsammans sĂ„ hade slemproppen gĂ„tt sĂ„ de sista veckorna har man vĂ€ntar med spĂ€nning pĂ„ deras lilla mirakel. 👀
Och nu sĂ„ skrev hon dĂ„ att de inte kommer pĂ„ Emilias födelsedagsfika i eftermuddag för hon vaknade av att vattnet gĂ„tt. SĂ„ ÄNTLIGEN Ă€r deras lilla mirakel redo för att titta ut till oss andra! 😆
SÄ den hÀr dagen blev genast mycket mer spÀnnande och fylld med extra glÀdje. SÄ utöver all kÀrlek vi kommer överrösa vÄr Àlskade lilla dotter sÄ kommer jag tÀnka pÄ mina kÀra vÀnner hela tiden tills jag fÄr ett samtal/meddelande om att den lilla Àr hÀr och att allt har gÄtt bra. *wiÏiieeeee*
SĂ„ Sofie och Mattias! MĂ„nga varma lyckokramar till er! Vi tĂ€nker pĂ„ er och skickar över massa kĂ€rlek! ❀ 
Nu börjar jag höra ljud inifrĂ„n Emilias rum sĂ„ börjar bli dags att sĂ€tta fart med hennes frukostbricka sĂ„ hon kanske slipper "sova rĂ€v" iĂ„r! 😜
SĂ„ nu blir det sĂ„ng, paket och massa kramar hĂ€r hemma! đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽđŸŽ‰đŸŽ‚â€đŸŽđŸŽ‰đŸŽđŸŽ‰â€đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ”đŸŽ¶

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback