Helg!

Då var sista arbetsdagen avklarad! Hade en "to-do-list" från chefen idag då han ville testa mig. Hann klart med allting utan några större problem men chefen hann inte kolla så eventuell kritik fås på måndag. Tur man vet att han är en bra chef som är helt okey att disskutera med så man slipper oroskänslor i magen hela helgen! 😜

Maken hämtade upp mig på jobbet och droppade av mig hemma så jag kunde fixa listor och ta emot Emilia medans han åkte till VC för att kolla blodtrycket en sista gång.
Efter detta väntade jag fortfarande på Emilia (och Theodor) så han passade på att åka och tanka bilen.
Sen blev det en tur till Välsviken för att veckohandla. Trots att vi kom dit senare än vi tänkt oss gick det fruktansvärt fort och vi missade precis fredagsruschen då den kom efter oss! 😃
Hem för att lasta ur, packa in allt och så slå in present, som jag lyckades fixa med idag trots tidsbristen! 😁
Upp till grannen för att fira hennes son på hans stora 12 års dag. Hipp Hipp Hurra till Dylan på hans födelsedag!
Gott kaffe, god tårta och jätte god sockerkaka fick vi!
Och nu är man hemma igen och sitter ner i lugn och ro för första gången sen klockan 6 imorse! *skönt*
Men det blir en "kort vila" då jag alldeles strax ska börja plocka fram för fredagsmys med min älskade familj. ❤
Och då vi alla är rätt slitna så blir det ingen "rolig aktivitet", utan vi har alla valt filmmys i soffan med popcorn och dricka! *mumma*
Ja ni...det var min dag! Har gått i ett...men jag är lika glad ändå! 😊
Hoppas ni alla haft en bra dag också! Inte direkt någon större idé att fråga er något..."ingen" som svarar ändå. 😜 
Så vore det inte för statistiken så skulle jag lätt börja fundera på om någon läser min blogg överhuvudtaget! 😜😛😆😃😂😁😀😄☺😉😂
Så...trevlig fredagskväll på er! 😘

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback