đŸŽ‚â€đŸŽ‰đŸŽHipp Hipp HURRAAA!đŸŽđŸŽ‰â€đŸŽ‚

Nu Ă€r dagen hĂ€r som lilltjejen vĂ€ntat sĂ„Ă„Ă„ mycket pĂ„! 

Idag Ă€r det en vĂ€ldigt speciell dag för en vĂ€ldigt speciell liten tjej! Det Ă€r ju Emilias födelsedag! ❀
För Ă„tta Ă„r sen fick vi ett underbart litet mirakel som verkligen förgyller vĂ„r vardag VARJE dag med skratt, tĂ„rar, stress och massor av grĂ„a hĂ„r, över denna eviga och envisa starka egensinniga lilla tjej! ❀❀❀❀❀ 😂😜😱đŸ˜Č😹😮😰😠😂😂😘😗😆😁😅😍😚đŸ˜ȘđŸ˜«đŸ˜­â€â€â€â€â€â€
Men jösses vad vi Ă€lskar ALLA hennes smĂ„ egenskaper och idĂ©er! 
Man behöver aldrig nĂ„gonsin ha trĂ„kigt med henne omkring sig! đŸ˜œâ€
SĂ„ Emilia! PĂ„ din speciella dag vill jag ge dig bĂ„got mer utöver paket, tĂ„rta och uppvaktning. SĂ„ hĂ€r kommer en liten dikt till dig, min alldeles speciella och underbara lilla dotter! ❀ ❀ ❀ ❀ 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Till min dotter:
Du kom som en sol,
fick min morgon att vakna,
och blommorna att blomma.
Du sprider sÄdan vÀrme,
ser saker med humor, 
och lockar mig till skratt.
Du Àr en klockare del utav mig,
ser livet sÄ klart,
nÀr jag vandrar blind.
Genom dig har jag funnit mig sjÀlv,
och vÀgen till mitt hjÀrta.
Jag Àr sÄ lycklig att just du,
valde mig som din mamma. 
Du Àr min ledstjÀrna i livet!
Älskade barn!
Du har vunnit mitt hjÀrta!
Jag Àlskar dig sÄ mitt lilla hjÀrta!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Grattis pĂ„ födelsedagen min Ă€lskade dotter! Idag ska vi fira dig med blixtrar och dunder. TĂ„rta du ska fĂ„ och vĂ€nner pĂ„ besök. 
Och sjĂ€lvklart en massa paket pĂ„ hög! 😀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback