Jösses...

...vad mitt huvud bankar och inte ens kaffe hjälpte. 😕

Har i alla fall gjort det som jag var "tvungen" att göra idag. Så liten har läst läxor, tårtbotten är bakad och ligger i frysen, sockerkaksbotten detsamma (ska bli ambrosiatårta sen) och jag har även gjort kladdmuffinsen till älsklingens födelsedag. Skulle ha gjort dumlekakor idag med...men margaringet räcker inte så får köpa mer imorgon och göra dem då istället! 😆
Har öven haft trevligt besök av bästa Claes med familj så nu har jag snosat massa bebis igen! Åh sååååå mysigt är det! Längtar redan till nästa gång! ❤
Nu ligger liten för natten och jag själv...ja jag längtar efter sömn och att bli av med huvudvärken...och mat! Är jätte hungrig men har samtidigt lite ont i magen...fortfarande...men hoppas verkligen det är borta ibnan imorgon för då måste jag gå till jobbet! Och det vill jag ju också så att det är egentligen inga problem.
Så...tror jag ska sluta skriva och fundera ut vad jag ska stoppa i magen istället! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback