Mat!

Då var maten intagen och tjejerna lekte med sina telefoner på Emilias rum direkt när vi kom hem från donken. 

Jösses vad ungarna käkade! Tror de var hungriga trots att det inte hade gått sååå jätte lång tid sen frukosten. 😆
Då vi åt på McDonalds så valde Emilia en McWrap Sweet Chili & Co. Vilket hon valde redan när hon valde var vi skulle äta. 😜
Theodor och Andreas åt BigMac & Co (fast Theodor åt två BigMac och Andreas tog en vanlig liten hamburgare till).
Juliette valde Chicken Nuggets & Co (6 bitar), vilket hon faktiskt äter för det mesta...om hon inte väljer en kycklingburgare.
Jag själv valde en El Maco Grande & Co. Det är mycket mat för mig, men det är en av mina favoriter då jag älskar de kryddade pommesen och den starka dressingen  visst jag orkar inte en hel men jag är så trött på att bara äta en vanlig cheeseburgare, då det blir sååå fruktansvärt enformigt och tråkigt. 😕
Och självklart fick barnen glass till efterrätt! Det är ju trots allt lillans födelsedag så lite extra lyx är helt okey! 😉
Så flickorna valde kolasås och Theodor chokladsås. *svingott*
Väl hemma så blev det en kort vila med spelande på mobilen innan jag kokade kaffe och dukade fika. Sen har vi fikat, pratat och snosat massor med lilla Rebecca! ❤
Och Emilia är så glad för de sista presenterna. Ett presentkort på Sf från farmor! 
Och sin efterlängtade paradisask från Claes med familj! 😆
Så nu har vi en väldigt glad och nöjd dotter här hemma som endast är lite "ledsen" över att hennes födelsedag snart är slut. ❤
Det tar jag väldigt positivt då det verkligen är ett stort bevis på att hon är jätte nöjd med allt dagen har erbjudit henne! 😃
Och nu har gästerna åkt hem. Diskmaskinen är igång. Emilia kollar på barnkanalen i vardagsrummet. Juliette gick precis till en kompis. Theodor och maken spelar på sina datorer och jag själv sitter i köket och funderar på vad man ska hitta på ikväll!?!?!?
Maken vill gärna se UFC matchen på tv mellan 23-04...själv slipper jag gärna. 😜
Men vill självklart heller inte neka honom. Samtidigt som jag inte vill gå och lägga mig redan vid 23 bara för att det inte finns något att göra, även om jag faktiskt är lite trött...men är så trist att lägga sig snortidigt varje dag oavsett vardag eller helg. 😕
Så vad gör man då???? Vad gör man för att alla ska kunna vara sysselsatta med något roligt?
Hade jag vetat detta lite tidigare...så kanske man hade kunnat planera något roligt med någon vän. ..fast iof hade det nog inte blivit något roligt planerat ändå, då jag tyvärr inte har några "spontana vänner". 😂😂😂😂
Jaja...det löser sig. 😆
Och om inte så får jag se på det tillsammans med honom i alla fall (allt för lite extra närhet/kvalitetstid)...eller sova rätt tidigt med ett "gott samvete" och väldigt bra ursäkt! 😜
Men nu...ska jag göra ingenting en stund (läs kolla fejjan). Så hörs sen! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback