Orkar inte!

Har fixat med kläder för imorgon, kollat alla blöta kläder, tagit disken, torkat rent bord/bänkar & spisen.

Hqr öven tagit en dusch, fixat med väskor och matkåda inför imorgon. 
Men nu...ja nu är orken slut. Så det sista till pärmen får vänta tills imorgon, får helt enkelt be chefen om en halvtimme till timme och sätta mig på fm med detta. Skolarbetet får bli till helgen!
Resten är rätt okey för idag så jag får väl känna mig lite nöjd i alla fall!
Har iof även fixat med ev inköp av marsipan och några presenter till är klara så då går min runda på stan nästa vecka så mycket snabbare!
Men nu är jag trött så ska vara plocka undan efter mig och säga till sonen. Sen kryper jag ner i sängen och hoppas att huvudvärken är bprta när jag vaknar imorgon!
Sov gott alla läsare. 🙋

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback