Sista arbetsdagen!

Sov som en klubbad säl inatt men känner mig inte ett dugg utvilad. 😕

Istället känner jag mig helt mörbultad (i hela kroppen) och totalt slutkörd..
Men bara att bita ihop, få i mig kaffet, ta på mig parfym och borsta tänderna för att sen dra till bussen för sista arbetsdagen denna veckan! *småskönt*
Extra gött att jag slutar redan 14.30 idag! Men är nog inte hemma förrän närmare 16 ändå, då jag ska veckohandla direkt efter och sen vänta på min skjuts hem. 😃
Väl hemma måste jag väl fixa sista städningen men efter det så tänker jag göra absolut ingenting! Bara umgås med barnen och vänta hem min älskade make som jag faktiskt inte sett sen i söndagskväll! *miss him so much* 😢
De här veckorna märks det inte att vi bor ihop liksom....
Nä!
Detta duger inte. Nu är det ledigt där nere så ska fixa det sista och sen dra. Önskar er en finfin fredag! ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback