Skit också!

Har packat alla väskor, nästan helt, väntar bara på torktumlaren så jag kan packa Emilias extra vantar. 😆

Efter detta har jag suttit och skrivit in recepten som jag har på massa lösa papper. Och är nu äntligen klar med dessa så tänkte jag skulle fortsätta med alla recept man hittat på nätet och antingen laddat ner eller screenshotat till mobilen...men det får ju inte plats! 😢
Har tre avdelningar i receptboken. Och då är det fullt på den sista med bakverk, desserter mm...så jag får inte in ett enda från mobilen.
Visst....en del av de gamla recepten behöver jag inte då de var äckliga eller inte föll familjen i smaken. Men eftersom det är fasta sidor så får jag inte plats med dem ändå oavsett eftersom jag i så fall måste dra ut sidor. 
Så nu vet jag inte om jag ska hitta ett nytt system för mina recept så jag skriver om dem från början eller om jag helt enkelt får skaffa en till receptbok men då enbart för bakverk mm!?
Detta var oavsett frustrerande! När jag äntligen får tummen ur och fixa med detta så blir jag ändå inte klar. 😠
Jaja...det löser sig väl någon gång...när jag finner lusten igen...om si så där...flera år. 😂😂
Nu ska jag få lilltjejen klar för natten så hon kommer i säng i tid för imorgon ska hon till fritids och jag själv ska tilllbaka till praktiken. Nu är det slut på lugnet och fritiden! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback