Tidig morgon!

Som jag har tillbringat för mig själv mednkaffe och massa spelande på mobilen. 😃

Nu är det dags för mig och liten att käka frukost, ta på oss kläder, borsta hår och allt annat som hör till för att kunna gå utanför dörren. För om ca en timme blir det att ta bussen till stan för bio! 😁
Ska bli så mysigt med lite egentid med mitt lilla hjärta! ❤ 
Med praktiken, hemmets alla måsten och makens skiftarbete så blir det inte mycket tid över för sådant längre. Så nu är det verkligen på tiden! 😆
Så ninfår ha en riktigt härlig söndag i all snö där ute! Det ska nog jag försöka ha i eftermiddag med min familj..för nu har det i alla fall slutat snöa och yra runt ute!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback