Väntar...

...på att ugnen ska bli varm så man kan slänga in brödet. 😄
Så medans jag väntar kollar tjejerna filmer på sina datorer, maken sitter och spelar på sin och sonen...han sover. Själv sitter jag med morgonkaffe och en cigg. 
Idag blir det en lugnare dag med skolarbete, disk, matlagning, tvätt av våra kläder och Emilias ytterkläder samt packa hennes väskor till skolan och så min väska ska packas till praktiken med arbetskläder mm.
Uröver detta händer inte mycket så funderar på och kolla om någon vill fika idag. Det är ju min sista ordentligt lediga dag på ett tag framöver så lika bra att passa på. 
Visst är ledig på helger. Men med barn, veckohandling, middagar, fixande av matlådor, tvätt och städ...ja vips...så är helgerna slut och man hinner nästan ingenting annat. 😯

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback