😮😮😮ZzzzZzzz😮😮😮

DÄ var denna monsterdag över. Har varit en vÀldigt lÄng och jobbig dag dÄ vi fÄtt stor leverans sÄ första delen av arbetsdagen gick Ät till att fixa med allt bröd och semlor, lÀgga order inför imorgon samt lördagen, packa upp massor av varor (sjÀlv har jag tagit hela fyra stora pallar överfulla med varor).

Resten av dagen gick Ät till att hjÀlpa chefen att bygga upp hyllor, fronta och fota samt byta prislappar. Detta dÄ vi Àndrar vÄrt överlager mm.
SĂ„ vid 19 tiden var jag helt slut i bĂ„de armar och ben...vilket mĂ€rktes dĂ„ jag började tappa grejor. Men trots detta lyckades jag med allt (inom vettiga tidsramar och bara en enda burk Ă„kte i golvet och sprack! 😜
En sak som visar pÄ hÄrt arbete Àr mitt "blÄmÀrke" jag lyckades fÄ pÄ lÄret idag, det uppkom nÀr jag flyttade massa backar med dricka och dÄ pÄ nÄgot jÀkla vis lyckades klÀmma benet emellan nÀr jag skulle stapla dem. *AJ*
SĂ„ nĂ€r arbetsdagen vĂ€l var slut var jag detsamma sĂ„ det var sjukt gött att komma hem. Extra skönt var det dĂ„ barnen har varit sĂ„Ă„Ă„ gulliga och stĂ€dat massor hĂ€r hemma. SĂ„ det enda som Ă€r kvar tills imorgon Ă€r att dammsuga och skura! TACK Ă€lskade ungar! ❀❀❀❀❀
Önskar jag kunde beskriva hur mycket jag uppskattar all er hjĂ€lp!❀❀❀❀❀❀❀❀❀
SÄ för min del blev det att Àta, prata med barnen, fixa med disken, morgondagens matlÄda och skriva mer pÄ inköpslista.
Sen fick det bli soffan och ett avsnitt av serien "Pretty Little Liars" sĂ„ man kunde vila armar, rygg, axlar och fötterna (som kĂ€nns som om de vore fulla i blĂ„sor). 😕
Och nu ligger jag ÄNTLIGEN nerbĂ€ddad i sĂ€ngen under tĂ€cket och invĂ€ntar att frysningarna ska avta sĂ„ jag kan sova. Är sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ trött! Och det ska bli sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ skönt att sova!
Behöver massor av vila inför morgondagens arbetsdag. Men gissa om det ska bli skönt att ha en kort dag imorgon! 😉
Men nu....sova...för om knappt 6 timmar ringer vĂ€ckarklockan! 😱😱😱😱
Natti Natti

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback