Äntligen...

...kväll! 😆
Dagen har gått i ett med det ena fixande efter det andra. Men allt går åt rätt håll (i alla fall för stunden) så då är jag nöjd!
Fick också hem extra billig kyckling, korv, bacon, bröd, kaffe och ägg idag! *me like*
Utöver detta blev det tillslut en vanlig veckohandling, om än sent, som inte blev allt för dyr heller tack vare annonsvaror, rabatter och kuponger. 😆
Och detta trots att jag kom ut från Ica, med mina kassar, började lassa in i bilen och inser att jag GLÖMDE att köpa mjölk!?!?!
Det ENDA som vi hadlar MYCKET av....VARJE vecka...det glömmer jag....men kom i alla fall ihåg rödlöken! 😂😂😂😂
Så var bara att packa in resten av kassarna, lämna make och dotter i bilen och springa tillbaka in för dessa 10 mjölk förpackningar! För det var trots allt det enda vi verkligen var tvugna att ha IDAG! 😩 *blir trött på mig själv väldigt ofta* 😩

Har hunnit med en fika med Malin idag också och det är så underbart att ha kaffesällskap! ❤ 
Theodor har varit duktig och sorterat klart sina 250kg reklam och de fyller hand rum fint nu!

Och mellan sol och hagel har jag hunnit vädra mattor, ta en 30min promenad, fixat med disk, ätit mat, rengjort bord & bänkar och lite annat småfix av olika slag.
En stor del av dagen har bestått av musik. Det är något jag behöver mer av i mitt liv!
För ett par år sen klarade jag inte en dag utan musik. Jag ÄLSKAR musik, bas, att sjunga ocv röra mig till det. Och fick jag välja skulle stereon gå på HÖG VOLYM varje dag och hela dagarna! 
Men....jag har en familj att ta hänsyn till och även grannar. 😳

När vi kom hem från affären så blev det att fixa mys. Men då klockan är så pass mycket blev det varken film eller spelkväll utan familjen fick nöja sig med familjetid vid matbordet till en härligt vitaminrik fruktsallad! *slurp*
Av lathet blev det varken grädde eller vaniljsås till utan de fick glass! 😂

Och nu har jag precis pratat med mamma i telefon medans maken tog en dusch för att få bort lukten från jobbet.
Jag själv funderar nu på om man ska ta och krypa i nattkläderna och se om man hittar något vettigt på burken att glo på en stund!?
Men risken är stor att jag somnar...precis som igår när jag försökte se filmen på kanal 8...😕
Tur det var en gammal film som man redan sett...någon gång....för länge sen. 😂

Nåja...nog med dravel från mig om min dag!
Hur har er dag varit? Något spännande som sker i kväll? Eller kanske i helgen?

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ewelina

Så gott med fruktsallad! :D

Svar: Ja det var fruktansvärt gott! var så länge sen vi åt att jag glömt hur gott det är. Och nu sitter man här och bara vill ha mer....dreglar och längtar. 😂
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback