Dagen!

Var på jobbet redan 9.30 (började först kl 10) så började jobba direkt. 

Idag jobbade jag helt ensam och hade därmed våning 3, 4, 5 & 6 att fixa. Dock hade jag tur då det bara var ca 10 avreserum och kanske 15-20 stannarum. Så det fixade jag! 😉

Kom hem från jobbet ca 14.45 och då blev det direkt till köket för att fixa käk. Hade dock förberett en del imorse så tänkte att det kommer gå snabbare. Men det gjorde det inte då plattan till pastan tog över 20 min att koka upp vattnet! *suck*
Men maten blev klar (köttfärssås och tagliatelle), bordet dukat, mat intagen, matlådor fixade, disken omhändertagen, spisen rengjord och likaså bord och bänkar.

Så nu är jag klar med dagens "måsten" i alla fall så vad gör man då?
Jag skulle vilja ta ett varmt skumbad (men det känns som om det får vänta tills den lilla är nattad-och då kommer jag vara för trött), en härlig dusch med redig skrubb (vilket jag snart kommer att ta en-behövs efter arbetsdagen), och väldigt gärna få en redig ryggmassage av maken (den är dock svårare att få igenom), ryggen känns inget vidare efter nattens vridande och dagens arbete. 😯
Men ja...får väl ta den där duschen i alla fall...så man känner sig lite fräsch och sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback