Dagens äventyr!

Var en lugn och skön morgon, bortsett från döttrarnas eviga tjafsande med varandra. 😂❤

Men de kom till slut i väg till skolan så gissa om det blev riktigt tyst, lugnt och....skönt här hemma! 😉😍
Så spelade lite på mobilen, flyttade förvaringshyllan i vardagsrummet...igen...och sen frukost innan vi gjorde oss iordning för att åka.
Första stoppet var Elgiganten då maken ville köpa nytt tangentbord. Tog nästan en timme där inne, men tillslut blev han klar och antagligen nöjd med sitt val. 😂
"Just nu 799kr, istället för 1290"
💲💲💲
Andra stoppet var Jula så jag kunde handla nödvändigheter som jag missade igår på Rusta. Dock var min shopping bra mycket billigare än makens. 😉😜

Sen Ica för inköp av margarin och dricka innan vi for till Apoteket för att hämta ut mer mediciner...så makens ögon slipper bli sämre och jag slipper bli på tjocken! 😉

När vi var klara där hade jag velat åka till våxnäs för ett besök på Lidl och Pekås...men vi var så hungriga så åkte hem och lagade mat istället!
På dagens meny stod det kålpudding med kokt potatis, brunsås och lingonsylt samt ett glas mjölk till detta. GOTT!

Och nu sitter maken och äter daimstrut vid datorn och jag själv sitter och jäser i soffan och hoppas maten sjunker snabbt och att Emilia inte sölar på hemvägen från skolan...hoppas vi kanske kan och hinner ta en sväng till våxnäs nu istället...innan Theodor kommer hem.
Sen får vi se om himlen håller sig i schack så ska jag nog ta och slipa bordet så kanske jag t.om hinner slänga på ett lager med färg...eller 2...eller kanske 4! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback