Där ser man!

Tyckte inte det var länge sen ungarna gick till skolan och helt plötsligt kommer Theodor hem. Först trodde jag att han hade glömt något, men de hade visst haft NP i engelska och han var redan klar. Efter detta skulle de ha vanlig engelska lektion, men han behöver inte vara med på den då han läser den plus gymnasieengelskan redan i år så håltimma tills efter 12! *gött för honom*

Så jag passade på att sätta honom och gubben i arbete...de får skruva med vår dator en stund så får vi se om vi lyckas få reda på vad som är trasigt och om det kanske går att laga/byta till vettigt pris! *hoppas*

Själv ställde jag mig i köket och bakade lite samt satte igång diskmaskinen. Så medans jag väntar på att det ska gräddas klart i ugnen så skriver jag till er. 😆

Men nu ska jag ge mig in i killarnas "lek" en stund...så jag också känner mig delaktig! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback