Done, Done, DONE!

Då lider den här dagen också mot sitt slut och jag är precis klar med allting! 😥


Var ju till Edsvalla och gratulerade Sandra (en dag tidigare) på sin 25 födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra, Hurraaaaa! 🎁🎉🎂
Av oss fick hon ett presentkort på Panduro, då hon gillar att måla, plus som en bonus....extra barnpassning imorgon kväll så de vuxna kan gå ut och äta! ❤ 

Theodor ville också leka ute! 😂


När vi kom tillbaka till stan, om än lite senare än planerat, så droppade vi barn hemma för att åka till Lorensberg och hämta och betala vårt "nya" vardagsrumsbord. Nu står det på altanen (ska snart plocka in det) och väntar. Så färg nu...ja tack! 😆

När det var häntat blev det in för att förbereda massa matlådor av det vi hade tagit fram samt en del rester.
Så först ut var kålpuddingen! 😊

Sen hade vi tortillabröd kvar sen igår så stekte lite tacofärs och fixade några ugnstortillas. Blev fem (men la i lådor innan jag kom på att ta kort), så 2 matlådor plus en till Emilia till kvällsmat. *nöjd tjej fick vi*

Sen kokade jag några ägg så jag kan göra kycklingsallad av gårdagens kycklingrester. 😁

Och nu ligger allt (utom salladen) packade och märkta i matlådor.
Och för att vara ärlig så vill jag absolut INTE laga mer mat idag! 4 olika rätter räcker gott och väl! 😂😉😜
Har även fixat med disken så ska sätta igång den igen, så fort de två stora käkat kvällsmat) och sen ska jag själv byta om och ta kvällen!
Hur har er dag varit då?
Har ni haft lika roligt väder som oss, med sol, blåst, sol, mulet, regn, sol, hagel, snö, sol, blåst och mer snö? *jävla aprilväder*

Maken är på Gruvön och jobbar så håller en tumme för att det går smidigt så han slupper kobba hela natten. ❤
Nä!
Kvällsmat och sen byta om!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback