🌟EFTERLYSES🌟

Idag fick jag en förfrÄgan via pm av en tjej som precis flyttat till Karlstad till ett skyddsboende. Hon har tvÄ barn och Àr gravid med tvillingar. Hon har förlorat allt och Àr i stort behov av hjÀlp med lite nödvÀndigheter.
Har hjĂ€lpt henne genom att skriva ett inlĂ€gg pĂ„ min bortskĂ€nkes sida inne pĂ„ fb, men tĂ€nkte slĂ„ ett slag och dela det med er kĂ€ra lĂ€sare ocksĂ„. Ibland kan man ha extra tur och jag vet att det finns mĂ„nga hjĂ€lpande Ă€nglar ute i vĂ€rlden! ❀ 
SÄ finns det nÄgon som har nÄgot av de sakerna pÄ listan att skÀnka?

‱BabyklĂ€der str 50, tvilling flickor. 
‱SpjĂ€lsĂ€ngar, 2st.
‱SĂ€ngklĂ€der, madrass och skydd till spĂ€lsĂ€ngarna.
‱SĂ€ngklĂ€der till vanliga sĂ€ngar (vuxen och de andra tvĂ„ barnen.
‱PojkklĂ€der i str 92, 
‱FlickklĂ€der, mest akut Ă€r det med byxor i str 116-122
‱ByrĂ„ till förvaring.
Och om det finns behöver Àven mamman lite klÀder. Hon har just nu str 44.

Skulle ni ha nĂ„got som ni kan tĂ€nka er att skĂ€nka? Kontakta mig antingen med kommentarer hĂ€r eller sĂ„ kan ni slĂ€nga i vĂ€g ett mail: [email protected]
SĂ„ kommer jag sen vidarebefodra allt till den hĂ€r tjejen. 
Dock ser jag helst att sakerna finns i (eller i nÀrheten av) Karlstad.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback