Eftermiddagen...

...har erbjudit massor av sol och värme. Det gillas skarpt!


Innan barnen kom hem från skolan tog vi en snabbtur till Välsviken. Först in på Jula för inköp av cykelslangar så snart kan jag cykla igen! Längtar! 😆
Sen in på Ica för inköp av mer mjölk, lite dricka och gottigt fikabröd! Blev wienderbröd, olika munkar och några kanelbullar! *slurp*
Ibland är det riktigt gött att slippa baka själv! 😉

Väl hemma blev det att fixa med disken, rengöra det sista i köket, messa svärmor en inbjudan till eftermiddagsfika och så lite läxläsning och mellanmål på altanen med liten! ❤ 

Sen dröjde det inte länge innan svärmor och lilla Zorro kom. Så kaffe och fika blev det. Jag åt en vaniljmunk...love them! 👅

Sen kom även Malin. Så massor av tid ute med sol, frisk luft, kaffe och väldigt trevligt sällskap!
Fick även lite leksaker till guddottern, planteringslökar samt skor och skydd till Emilia. Så nu har jag en glad dotter här hemma! Tack snälla Malin! ❤ 
Så när Malin gick blev det att byta kläder och sen plantera lökarna! 
Strax därefter kom pojkarnas pappa och lännade några kickboards och sen blev det att ställa mig vid spisen igen och laga morgondagens mat! 

Känns lite jobbigt att komma hem från jobbet och ställa sig vid spisen direkt...jobbigast är att man får vänta så "länge" på maten och jag är sååå hungrig när jag kommer hem. 
Så nu kan vi bara värma imorgon! 😆
Plus att det blev extra matlådor att stoppa i frysen! *gött*
Sen var det dags för disken igen, gå ut med sopor och stänga grindar mm. Och nu sitter jag i soffan med min kvällsmat och känner hur magen kurrar, huvudet dunkar, ögonen svider och halsen kliar och känns lite sträv. 😡

Känner mig helt slut och behöver ordentligt med sömn. Men sömnen är inget vidare just nu då man råkar ut för feberfrossor, konstiga drömmar eller magsmärtor. *suck*
Så inatt hoppas jag verkligen att jag får sova ordentligt för imorgon är det dags för jobb! 😃
Snälla låt mig få sova ordentligt!!! 😴

Ja...detta var min eftermiddag. Hur var er då? Har ni haft lika fint väder? Har ni i så fall haft tid att njuta lite av det?
Nu ska jag slappa lite i soffan innan jag kägger in lite ren tvätt. Tror det får bli en alvedon med...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback