Film och kvällsmat!

Blev mer film. Valde att se en "klassiker" och definitivt en av mina favoriter. Love It! 😆


Vid 20 tiden kom maken hem, så tog då en paus från filmen för att fixa kvällsmat...med andra ord en promenad till Yalla Yalla! 😉
Maken och jag åt pommes med sås. Jag valde blandad sås...men personligen tyckte jag den var stark för att vara blandad. Men gott var det!

Juliette köpte kebabrulle...och med de betten hon tog så var det garanterat gott! ❤

Emilia köpte kebabtallrik. Nu vid 21.30 när jag kollade henne ville hon inte äta mer för det var så mäktigt! 😂
Hon och jag kunde lätt ha delat...flera gånger om. 😉


Theodor var inte hemma, men han kom strax efter att vi hade börjat äta så han åt upp de pommesen som jag och maken inte orkade plus halva Juliettes kebabrulle plus nu en del av Emilias kebabtallrik. Med de mängderna lär han knappt ätit på hela dagen... ❤

Nu ligger jag i sängen och glor på en annan riktigt bra, gammal, film på kanal 5. 

Maken gör sig iordning för att sova och själv kämpar jag för att hålla mig vaken en stund till! 😴
Så kommer garanterat inte orka skriva något mer idag så med detta säger jag God Natt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback