F*n, f*n...

...j***a, j***a, s**t!

Den här kvällen slutade inte riktigt på topp och morgondagen blev inte alls som jag hade planerat.
Iställer för många jobbtimmar och barnpassning av älskade BeccaBus så får jag sjukanmäla döttrarna, "springa" till apoteket till öppning och sen lusbehandla oss....igen! *suck*
Börjar bli riktigt trött på detta nu. Och j*****t fundersam över var de kommer från, ifrån början så att säga, då jag vet att den familjen som har samma problem faktiskt behandlar sig! 
Tyvärr tror jag det kan vara bra att följa allas råd med lekförbud under denna behandlingstid för att minimera smittorisken. 
Vi behandlar med 8 timmars medel, då räcker det med en behandling och sen att luskamma ofta. 
Många andra kör med de medlena som kräver 2 behandlingar med 7-8 dagars mellanrum och sen luskamma varje dag i upp till 14 dagar efter sista behandlingen....vilket gör att denna eviga epidemi tyvärr inte ger sig lika lätt. 
Ska kolla upp denna info mer via olika sjukvårdssidor på nätet för att se hur bra det stämmer.
Tills dess....dubbelsuck!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Föråt! Jag kunde väntat till idag men men. Älskar er.

Svar: Förlåt för vad? Älskar dig också! ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback