Fredag!

Vaknade "redan vid" 7 i morse, men kände att det är helt okey. Är ju trots allt fredag och så långa sovmornar som jag haft kan jag snart inte ha mer så lika bra att hamna lite rätt i tiden igen. 😉


Fötmiddagen gick åt till att planera klart matsedel & inköpslista och fixa med disken. Fick härligt kaffebesök av Malin också! ❤
Sen fick det bli en macka, fixa med rena tvätten och vänta på att sonen skulle vakna...kan erkänna att 14.45 gav jag upp och väckte honom! 😂

Då blev det en promenad till Välsviken för att handla lite. Solen sken så fint och det var rätt härligt att ta en längre promenad. 
Som tack för sällskap och bärhjälp fick Theodor mjukglass. Det kan man kalla GoFrukost! 😂

När vi kom hem blev det att packa upp och in varor innan jag fixade käk. Sen blev det att kika något avsnitt på datorn, ringa några samtal, jolla storleken på våra sommardäck samt priser på nya däck, och skrubba toaletter mm. Gött att i alla fall fått något vettigt gjort. 😉

Lite kvällsmat, något mer avsnitt,  manikyr & pedikyr och plockande hemma. Nu tar jag kvällen och lyxar till det lite extra då det är fredag och allt. 

Och detta intar jag i ett härligt hav av bubblor och bara njuter av ensamheten, tystnaden och lugnet!  😃
Plus ett bra sätt att hålla mig vaken så jag får prata med maken på skype ikväll. ❤

Så önskar er alla en trevlig fredagskväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback