Freeeeeeee!

Äntligen är ALLT klart med avlusningar, kammningar, renbäddade sängar, tvätt, tvätt, tvätt och ännu mer tvätt (×4 tvätt). *pust*

Äckliga ohyra!!! Kom ALDRIG tillbaka, TACK! Hoppas kan man ju....

Har även varit och fixat påskrifter på makens licenser, tankat bilen och haft utvecklingssamtal för Emilia på hennes skola. 

Hon är duktig och hennes lärare rekommenderar att hon byter matte och svenska grupp för att få mer motstånd i skolan! ❤ 
Sen behöver hon bli ännu bättre på att prata mindre. 😂
Hon har förbättrat sig sen förra samtalet...men finns fortfarande plats för lite mer..."tystnad"...från hennes sida. 😃

Resten av tiden har gått åt till att:
-Fixa mat, Dagens var köttfärssås, med bacon i, och spagetti. 
-Ätit mat och kollat de sista avsnitten av The Walking Dead.
-Skriva matsedel (nästan klar).
-Skriva inköpslista (nästan klar).
-Skrubba toaletter, handfat, badkar, dusch och putsa speglar.
-Ta hand om all ren tvätt
-Rengöra spis, fläkt, kakel, diskbänkar och bord.
-Dammtorka alla utrymmen.
-Dammsuga och skura.
-Tömt och slängt sopor.

Nu sitter jag i soffan, messar med en granne och äter lite ostbågar. Samtidigt funderar jag på hur något som smakar så gott, som dessa gula bågar, kan lukta så fruktansvärt vidrigt? *urk*
Hur kommer det sig?

För övrigt gör jag inte mycket. Kroppen känns helt slut efter dessa två dagars slit så drömmer mig mest bort till sol och värme. Och funderar över saker som jag väldigt gärna skulle vilja ha! *vill, vill, vill*
Men de är...onödiga...för dyra...inte direkt viktiga...ja...*blir trött på mig själv*
Men jag skulle bra gärna vilja! 😂😉😜


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback