😂 Galna Fakta! 😂

● Om du skriker i 8 Ă„r, 7 mĂ„nader och 6 dagar har du producerat tillrĂ€ckligt med energi för att vĂ€rma en kopp kaffe. (Knappast vĂ€rt det.) 
● Om du fjĂ€rtar oavbrutet i 6 Ă„r och 9 mĂ„nader, Ă€r gasen som produceras tillrĂ€ckligt för att skapa energin av en atombomb. (Nu börjar det likna nĂ„got!) 
● Det mĂ€nskliga hjĂ€rtat skapar nog tryck nĂ€r det pumpar runt i kroppen att spruta blod 30 fot. (O.M.G.!) 
● En gris orgasm varar i 30 minuter. (I mitt nĂ€sta liv vill jag vara en gris.) 
● En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud innan den dör av svĂ€lt. (Ohyggligt!) 
(Jag kan inte sluta tÀnka pÄ grisen.)
● Om du bankar ditt huvud in i vĂ€ggen gör du av med 150 kalorier i timmen. (Prova inte detta hemma, kanske pĂ„ arbetet.) 
● Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig nĂ€r dennes huvud Ă€r fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud. (Älskling, jag Ă€r hemma. Vad ...?) 
● En loppa kan hoppa 350 gĂ„nger sin kroppslĂ€ngd. Det Ă€r som att en mĂ€nniska hoppar lĂ€ngden av en fotbollsplan.
(30 minuter. Lyckliga gris! Kan du tĂ€nka dig?) 
● Havskatten har över 27000 smaklökar. (Vad kan vara sĂ„ vĂ€lsmakande pĂ„ botten av havet?) 
● NĂ„gra lejon parar sig över 50 gĂ„nger om dagen. 
(Jag vill fortfarande vara en gris i mitt nĂ€sta liv ... kvalitet framför kvantitet.) 
● FjĂ€rilar smakar med fötterna. (NĂ„gonting jag alltid velat veta.) 
● Den starkaste muskel i kroppen Ă€r tungan. (Hmmmmmm. ......) 
● HögerhĂ€nta lever i genomsnitt nio Ă„r lĂ€ngre Ă€n vĂ€nsterhĂ€nta. (Om du Ă€r ambidextrous, behöver du dra ifrĂ„n skillnaden?) 
● Elefanter Ă€r de enda djur som inte kan hoppa. (Okej, sĂ„ det skulle vara en bra sak.) 
● En katts urin lyser under svart ljus. (Jag undrar hur mycket staten betalat för att ta reda pĂ„ detta.) 
● En struts öga Ă€r större Ă€n dess hjĂ€rna. (Jag kĂ€nner mĂ€nniskor med samma problem.)
● SjöstjĂ€rnor har ingen hjĂ€rna. (Jag vet vissa mĂ€nniskor med det problemet ocksĂ„.)
● Isbjörnar Ă€r vĂ€nsterhĂ€nta. (Om dom byter, kommer de att leva lĂ€ngre.) 
● MĂ€nniskor och delfiner Ă€r de enda arter som har sex för nöjes skull. (Hur Ă€r det med grisar? Vet delfinerna om det hĂ€r med grisar?)


Kan nĂ€stan garantera att du lett minst en gĂ„ng, kanske till och med skrattat...rejĂ€lt! I alla fall om ni har lika sjuk humor som mig! 😂😂😂
Och en sak till....Ă€lska det dĂ€r med grisar! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback