Härligt väder!

Är så glad över att vi har så mycket sol ute idag. Det är så härligt varmt och det blir så mycket mer gjort då!


Så idag...vad har jag gjort idag?
Jo...jag har tvättat allt som behövdes tvätta (idag i alla fall), sen fortsatte jag med att plocka bort ljusslingor och grangirlanger från altan och balkong.
Och det kändes så skönt att få det gjort. Så valde att hämta massa saker från förrådet och gjorde kort och gott iordning balkongen! 😃

Sen en paus för kaffe och töl med Malin! Det var gött som fan! ❤ 
Sen slängde jag allt ogräs som vi rensade igår. Plockade iordning på altanen. Hällde ut både ogräsättika och myrr...i förebyggande syfte...och "vips" så var altanen nästan helt klar med! 😃
Bara lite nya blommor och solsängen som ska fram...men det får bli en annan dag! 😉

Har fixat med disk, sopor och agat mat. Självklart lyckades jag klanta mig! Är ni förvånade? 😉
Så ja...ser ni vad som råkade följa med ner i fritösen? 😂😂😂

Gissade ni på disktrasan...så hade ni rätt! 😂

Men mat blev det! Och gott var det! Dagens meny: Stekt lövbiff med friterade pommes och så bearnaisesås till det! *slurp*

Och nu har vi flyttat fågelholken, är inget sugen på att ha den mitt i rabatten...mitt för utsikten. Så den fick en ny hedersplats! 😃
Nu har jag precis bytt gardiner i köket och tagit bort fönsterlampan. 
Före:
Efter:
Tycker det blev mycket snyggare med de nya gardinerna då de är riktigt härligt gröna! Så tack snälla Malin! ❤ 
Fast ni trodde säkert det skulle bli helt annorlunda! 😂
Men nope! Jag älskar mitt gröna i köket!

Så nu njuter jag av solen ute på altanen och väntar på Malin för mer kaffe! 😆 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Asgarv......trodde ni skulle äta friterad disktrasa. =) <3 <3

Svar: Hahaha...det hade väl varit något!? ;-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback