❤ Hej svejs ❤

Strax efter inlägget igår kom tjejerna hem och det blev ett väldigt kramkalas här hemma! 

Det var så skönt att få hem dem och få krama dem riktigt ordentligt! Saknat dem så fruktansvärt mycket de här dagarna! ❤ 😚

När kramkalaset var över så blev det kaffe med Claes, väcka busunge och sen förbereda olika matgrejor. Så skala och koka potatis, tärna och steka kyckling samt skiva ananas, champinjoner och paprika. För att sen värma upp ugnen och plocka fram allt innan maken kom hem.
Och det dröjde inte allt för länge! 
Jaaaaaa! Mer kramar, massor av kramar, kärlek och värme! INGET hångel däremot, trots att han "lovade" mig det via sms, för han kom hem med munsår...igen. 😢
Men jösses vad gött det var med bara kramar och värme! ❤😍

Sen blev det middag. Tortillapizza med kyckling. Och något glas vin....eller tre! 😉 Mums! 
Och sen satt vi mest i soffan, kollade youtube klipp, pratade och umgicks med varandra. Familjen komplett igen, typ...ni som känner oss vet vad jag menar! Älskar det! 😆

Var nog väldigt gött för älsklingen att ta det lugnt. Speciellt med tanke på att stackaren stukat foten illa i fredags...riktig klumpfot är han nu. Plus att hans hemresa startade vid 3.30 från Frankrike. 😍😚
Tycker synd om honom jag vet hur ont en sån stukning gör. Men lite roligt, att det är han som klantat sig för en gångs skull, tycker jag det är. Men mest tycker jag synd om honom!

Vid 21 blev det att förbereda gratäng och fick typ 3 potatisar kvar så stekte dem åt Emilia då hon väldigt gärna ville ha de...inte svårt att förstå efter hennes tjat ända sen 16 tiden om att hon hoppas att inte alla går åt till gratängen! 😂❤

Då maken var uppe tidigt så kröp vi ner i sängen vid 22 tiden. Låg och kramades och mös så där extra gött. *mmm*
Sen somnade vi skönt i varandras famn för att vakna någon timme senare av att vi var så varma så vi hade klibbat fast i varandra. 😂😂😂
Men han somnade om rätt snabbt efter och vid 7 vaknade jag av att han var på väg upp. Istället kröp han ner hos mig så vi kunde morgonmysa och sen tog vi en dusch innan vi gick upp! 😊

Och nu sitter jag i hans badrock, dricker kaffe och ser att solen försöker kämpa sig fram genom molnen idag. 
Ska snart gå och klä mig för att väcka sonen..han får verkligen inte sova länge idag. Sen blir det lite matförberedelser och frukost innan Claes kommer. Då blir det att handla. Tänkte klumpfot skulle få vila! 😉 😂 
Ska även få flickorna att städa sina rum lite  och så ska alla väskor packas upp!
Hur ser er söndag ut då? Några roliga planer eller den kristna vilodagen?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback