✌ It's Friday! ✌


Fredagsmorgon och har varit vaken i en timme. Vaknade i alla fall inte 5.55, som jag gjort varje morgon ett bra tag, utan sov i alla fall till 6.05. 😂
Men då somnade jag inte förrän närmare 1 inatt. Och det känns lite pissigt då jag faktiskt var skittrött igår kväll. 😩
Men det går säkert bra ändå. En ny dag och här ligger det snö på marken, inte mycket men det är ändå ett tunt snötäcke. 😭

Juliette värmde risgrynsgröt till frukost så Emilia ville ha toast (vill ju också ha god frukost-onte smörgås), men slutade med att jag kokade mannagrynsgröt istället och det blev hon så glad för! ❤ 

Jag valde att hålla henne sällskap med mitt kaffe, alltid trevligt att slippa sitta ensam! 😊

Nu är liten helt klar för skolan, de andra två börjar bli redo. Så snart de gått får det bli att göra mig klar för dagen och sen åka och storhandla innan stora sonen kommer hem! Längtar efter honom så! Ska bli skönt att få ha honom här hemma i helgen! ❤ 

Ska väl försöka få tid till att städa här hemma med, byta ut soffbordet (nu när det nymålade garanterat är helt torrt) och komma på någon vettig lunch...skulle käka ungstortillas, men de räcker inte, så vad ska man hitta på istället? Som är gott, snabbt och enkelt? *hjälp*

Vad ska ni göra denna snöiga fredag då? Några roliga planer för helgen, eller bara lugnt och njuta av ledigheten?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback