It's getting cold out...

Måndagsmorgon och man vaknar upp till dimma, kyla och frost!? *morr*

Men solen är på G så det kanske blir bättre under dagen. *hoppas jag*

Helgen har gått i ett så idag måste jag fixa med lite viktiga saker och sen får vi se vad tiden räcker till.
Men jag har en plan och jag hoppas den planeringen håller...för då blir det så mycket bättre! 😉

Snart skicka barnen till skolan och sen få mig själv klar för att börja dagen på riktigt. Än så länge har jag bara kommit till kaffe och allergimediciner. 😂
Så en "liten" bit kvar tills man kan sätta foten utanför dörren! 

Maken ligger och sover, och jag hoppas han får sova en stund så han inte var klar på jobbet förrän typ halv 3 i natt. *stackaren*
Men får väl väcka honom i någorlunda vettig tid sen så han kan somna ikväll. ❤

Men...nu ville jag bara titta in och säga God Morgon samt önska er en riktigt bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback