Lill-Lördag


Jag har sovit helt okey, bara trist att alltid vakna innan väckarklockan...idag var det nästan en timme innan och jag kunde inte somna om.
Så istället sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så man får lite värme inombords då jag fryser lite lätt.
Blev i alla fall glad av att se solen stå högt på himlen, men enligt vädret kommer det fortfarande vara hög risk för nederbörd heeela veckan. 😢
Men får försöka göra det bästa av det hela och hinna så mycket som möjligt med de soltimmarna man får. 😉

Igår blev jag i alla fall klar med soffborder. Så nu står det och torkar ordentligt medans jag funderar på om jag behöver köpa lack och lägga på? Eller om det kanske håller ändå?
Oavsett så är det rätt roligt att måla (det tycker lilltjejen också så bra hjälp har man) och vi har massor av färg kvar så kan alltid måla om det, i allra värsta fall! 😂

Före:

Under arbete:



Efter:

Nu tror jag kaffet är klart så ska ta mig en mugg, lite allergimediciner och njuta av solens strålar vid fönstret!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Så snyggt ditt bord blev.
Maria

Svar: Tack så mycket. :-)
Är riktigt nöjd själv.
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback