Morgonen...

...kom snabbare än jag hade hoppats på.

Hade skitsvårt att somna om, så satte på tv:n på nästan helt ljudlös, men den störde maken så fick stänga av rätt snabbt. 
Istället låg jag och blundade, försökte slappna av men oavsett så tog det över 1,5 timme innan jag lyckades somna om och sen väcktes jag när makens väckarklocka ringde 5.30. 😴
Så en lång natt med dålig sömn och sån jävla värk i ryggen att jag bara vill gräva ner mig själv.

Men får bita ihop och göra det bästa av det. Maken har åkt till jobbet, bägge tjejerna är vakna och äter frukost och sonen är på väg upp nu.
Själv dricker jag morgonkaffe och njuter av att solen tittar fram, just nu i alla fall, och hoppas väderappen har fel och att den stannar idag!
Snart ska jag leta fram kläder för dagen och göra mig själv iordning för om ca en timme blir det att skicka barn till skolan och jag själv ska ta bussen till Savoy för en ny arbetsdag! 😊

Men först...mer kaffe!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback