đŸŽ€ Musikal đŸŽ€

DĂ„ var vi hemkomna frĂ„n Juliettes musikal. Den var bra med ett bra budskap och ibland lite smĂ„ rolig. Jag personligen tycker dessa elever i Ă„rskurs 6 gjort ett riktigt bra jobb dĂ„ de skrivit texter och manus sjĂ€lva och sen fĂ„tt hjĂ€lp med musiken. 🙌👍👊✌👏

Det var riktigt kul att se!
Och sĂ„ fick alla medverkande elever blommor av lĂ€rarna. Det tycker jag var en gullig uppmuntran, speciellt dĂ„ det Ă€r blommor man brukar fĂ„ efter en show! 🌾


Medans vi var dĂ€r sĂ„ var snĂ€lla Claes hĂ€r och lĂ€mnade jordgubbsplantor Ă„t mig, dĂ„ jag sjĂ€lv inte hann Ă„ka till Lidl idag. TACK för hjĂ€lpen snĂ€lla du! â€đŸ˜
SĂ„ bara jord kvar att köpa sĂ„ har vi ett, blivande, jordgubbsland. Detta gör bĂ„de mig och barnen riktigt glada för det finns inte mycket som Ă€r bĂ€ttre eller godare Ă€n jordgubbar! *slurp* 🍓🍓

NĂ€!
VÀnta pÄ att diskmaskinen ska bli klar, fick diska allt i den en gÄng till dÄ det bara stank röd lök trots en diskad omgÄng, sÄ jag kan tömma den.
Sen vet jag inte vad man ska hitta pĂ„ denna tisdagskvĂ€ll. Hade tĂ€nkt se film, eller kolla ikapp pĂ„ Grey's Anatomy...meeeeen...det gĂ„r ju inte dĂ„ vi inte har nĂ„gon dator lĂ€ngre. 😭
SÄ kanske lika bra att krypa ner i sÀngen och tycka synd om mig sjÀlv och hoppas att morgondagen blir bÀttre!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback