Rastlös

Är lite lätt rastlös. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu.

Skulle kunna tvätta mer...men känner inte direkt för det. Skulle kunna baka...men det är jag också lite trött på efter alla födelsedagar och bakfrossa jag redan haft. Men en kladdkaka är ALLTID gott! 😉
Kanske bara borde fixa lite kaffe och försöka njuta av att det är fredag och jag faktiskt inte har några måsten kvar att göra. 

Fast vet inte om jag är direkt sugen på att bara sitta med kaffemuggen heller! *suck*
För att vara ärlig längtar jag efter finare väder så man kan börja påta lite ute och få ordning. Jag brukar normalt vara väldigt snabb med detta, men i år var jag långt ifrån först. 😂
Har inte direkt haft tid när det faktiskt varit bra väder...och nu har jag ingen lust då allt är så blött och fuktigt. Men längtar efter besök och kaffe på altanen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback