Så sliten...

Alla barnen ligger för natten. Diskmaskinen är laddad och går för fullt. All ren tvätt är omhändertagen och jag själv är klar! 😃 
Så slappar till tv:n, eller ja ljudet av tv:n, då maken tittar på fotboll (Borussia Dortmund mot Liverpool FC). Just nu står det 1-1...ifall ni är intresserade!? 😉

Fick i alla fall med mig maken ner till sovrummet så nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen. Den känslan som vällde över mig när jag kröp ner och la mig så där riktigt bekvämt är obeskrivlig! Men den är skön! Känner jur varenda muskel börjar koppla av!
Så innan allt på min kropp har somnat så passar jag på att säga:
 😴 God Natt & Sov Gott! 😴 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback